Veganske palačinke sa bananama

Ovo je, i to ne preterujem, jedan od najukusnijih recepata za palačinke koji sam ikada probala. A neverovatno lak. Palačinke, u ovom slučaju tzv. američke, su lagane, meke, slatke i preukusne bez trunke šećera, sa čisto integralnim brašnom. Ja se moram pohvaliti da sam za moje palačinke koristila sve namirnice organskog (bio) porekla, osim praška za pecivo.americke palacinke veganske Sastojci u ovom receptu su za 4-5 porcija, malo sam preterala, tako da slobodno možete smanjiti sve količine za trećinu ili polovinu ako pravite palačinke za npr. dvoje.

Sastojci (za 4-5 osoba):
2 šolje integralnog brašna
4 kašičice praška za pecivo
2.5 šolje mleka od badema (ili soje)
2 zrele banane

veganske americke palacinkePriprema:
U jednoj posudi pomešajte prašak za pecivo i brašno a u drugoj izmiksujte banane (sve dok imate velike grudvice) sa jednom šoljom mleka od badema. Dodajte banane do smese brašna i praška i dodajte ostatak mleka. Dobro promešajte da vam se smesa sjedini. Na tiganj stavite malo ulja i pecite palačinke sa obe stra (ne na celoj površini tiganja) dok ne budu braonkaste. Servirajte sa bananama, javorovim sirupom ili bilo kojim drugim. Ja sam imala sirup od ribizli.

Leave a Reply

