Hummus

VEGAN    GLUTEN/SOY FREE   CONTAINS NUTS

Hummus je jedan od najpopularnijih umaka kuhinje Bliskog Istoka. Poslužen uz indijski pita bread, hummus je idealno predjelo ili užina. Sastojak koji je bitan u hummusu je tahini (ili tahin) ali ga je jednostavno napraviti. Potrebno vam je pola šolje susama koji ćete prethodno ispržiti u rerni. Kada se to ohladi, dodajte maslinovog ulja i izmiksajte sve u blenderu dok ne dobijete krem. Moguće je praviti i varijantu tahinija, gde ćete umesto susama iskoristiti semenke suncokreta.

tahini

Sastojci:
1 šolja kuvanih leblebija (i voda u kojim se kuvala)
1 čen belog luka
5 kašika soka od limuna
3 kašike tahina
2 kašike maslinovog ulja
so

hummus leblebije

Priprema:
Sve sastojke, osim vode u kojoj su se leblebije kuvale, pomešajte i izmiksujte u blenderu. U zavisnosti od gustine, dodajte od 1/4 do pola šolje vode od kuvanja. Prelijte sa još jednom kašikom maslinovog ulja i servirajte npr. sa lepinjom (najbolje indijskim pita bread-om).

hummus

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s